24 Haziran 2015 Çarşamba
Bu sayfayı niye açtım neden burdayım bilmiyorum ama bi yerlere yazmak anlatmak istediğim şeyler var.Kimsenin beni anlamasını beklemiyorum sanırım artık kendim için yapacağım bişeyleri sadece kendime anlatacağım belki bir gün burda benden başka birileri de yazdıklarımı okuyacak ama ben bu yazımı okuduğum da bu sayfayı aslında kendime bir şeyler anlatmak için açtığımı hatırlayacağım buraya şiirler not edeceğim şarkılar yazacağım bazen anlatamadığım şeyleri çizeceğim çekeceğim onları da buraya koyacağım belki blog amacından biraz sapıtacağım o zaman hoş geldim Ey benim iyimser hallerim...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder