27 Haziran 2015 Cumartesi

Ah bu şarkıların gözü kör olsun.

Çoktan unuturdum ben seni çoktan ah bu şarkıların gözü kör olsun.Bu kızda taktı şarkılara diyorsunuzdur ama kim söylemişse ne güzel söylemiş.şimdi hikayeyi başa sarıyorum hani birine bakarken içinizde bir şeylerin kıpırdadığını kalp atışlarınızı ağzınızda hissettiğiniz oldu mu? olmuştur hani aşk sandığınız fark edilmeyi beklediğiniz ?kendi benliğinizi fark ettiğiniz anda yaşamaya başladığınız ve bunu dünyadaki en ağır şey olduğunu ölecek gibi olduğunuzu hissettiğiniz  yıllar sonra gerçekten aşık olduğunuzu anladığınız o  gün gülüp geçtikleriniz...
sözlükte ki karşılığı platonik aşk olan.Evet ben bunu çok yaşadım çünkü birine platonik aşıksanız eğer ayrılmak barışmak ona küsmek onu affetmek kolaydır bişeyleri yakıp yıkmak değiştirmek çünkü o sizden bi haberdir.Ama karşısına çıkmaya cesaretiniz olmaz meraba bile diyemediğiniz biriyle her dakika hayal kurabilmektir.Ona kızmak küsmek ama karışamamaktır.Ama en güzelidir.Bunu gerçek bir aşk acısı yaşadığınız o gün o acının ne kadar da tatlı kaldığını anımsarsınız belki sizde benim gibi o gün yazı yazmaya başlarsınız:)
Platonikliğimin zirvesini anlatayım.Lisedeyim hani herkesin adını bilmezsiniz ama yüzünü bilirsiniz ya bir okul maçına giderken bahçede onu görmüştüm.Zaten her beğendiğine aşık olma zamanlarındaydım.Daha önce onu nasıl görmemiştim bizim okuldaydı ve ben onu hiç görmemiştim.O tiple nasıl bu kadar asosyal biri olduğunu hala anlamış değilim.Adı neydi hangi sınıftaydı hepsini öğrenmeliydim sanki öğrendiğimde ne olacaksa.Hakkında herşeyi öğrenmeliydim.İnanır mısınız öğrendimde.Annesinin adını babasının işini evini ...Gözlerinin yemyeşil olduğunu görecek kadar yakınında durmuştum sadece o.Biraz ileri gitmiştim ne mi yaptım?Gelip geçerken sınıflarının önünden sırasını öğrenmiştim zaten hep ordaydı hiç kalkmazdı tenefüste zar zor görürdüm.Okul çıkısı gidip sırasına not bırakmaya başlamıştım.Tabi güzel sözler sadece kendimi ifşa edecek şeyler değildi.Beni hiç fark etmedi.Plotonikliğimin zirvesini yaşamıştım ama dedim ya en güzeli aşkın bu hali.Şimdi onu hatırladığımda gülümsüyorum kendime yaptıklarıma onun beni fark etmeyişine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder