çevresi kuru kalabalıkla dolu insanlar değil midir en yalnız çevresinde arkasını göremediği sahte gülüşlü maskeler..İçtensiz yüzüne gülümsediğiniz..Zorunluluklarımız..
Bazen sadece şarkılarla konuşur insan ortak şarkılara ait olduğumuza göre aramızda şarkılarla konuşan milyonlarca insan olduğunu biliyorum o şarkı sana en yakınlarının kendinin bile söyleyemediği şeyleri söyler ya ve sen ondan başka kimsen olmadığını o sözlerde hissedersin içinin nasıl acıdığını sadece o anlar canının parçalandığını..
Bazen bir Sezen Aksu tercüman olur ya sana bir şey yazmak söylemekte bile zorlandığın anlarda bi şarkı anlatır ya seni..
Ya olmasalardı?
Hayat hepimize büyümeyi öğretti.Kaçamadık taktı çelmesini..
Ey hayat çok mu şey istedik?
hayat sormuyor hesabımızı sürüklüyor acıta acıta müebbet yazıyor cezamızı
çek diyor acıta acıta kime tutunsa göz etti eskisini güldürmedi bahanesini
acımadı taktı çelmesini ey hayat çok mu şey istedik
ey hayat çok mu istedik kalpten ağrımız var geçmez
diyor
bir umut görsek sürmez diyor koymuş sofrasına doymam diyor
bir can borcumuz var yetmez diyor hayat atıyor imzasını
alnımıza acıta acıta kesmiş çoktan hesabımızı
öde diyor acıta acıta kime tutunsa göz etti eskisini
güldürmedi bahanesini acımadı taktı çelmesini...
hayat sormuyor hesabımızı sürüklüyor acıta acıta müebbet yazıyor cezamızı
çek diyor acıta acıta kime tutunsa göz etti eskisini güldürmedi bahanesini
acımadı taktı çelmesini ey hayat çok mu şey istedik
ey hayat çok mu istedik kalpten ağrımız var geçmez
diyor
bir umut görsek sürmez diyor koymuş sofrasına doymam diyor
bir can borcumuz var yetmez diyor hayat atıyor imzasını
alnımıza acıta acıta kesmiş çoktan hesabımızı
öde diyor acıta acıta kime tutunsa göz etti eskisini
güldürmedi bahanesini acımadı taktı çelmesini...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder